Algemene voorwaarden

Al onze pakketten worden op maandag en donderdag avond verstuurd via postNL. Dit komt er op neer dat als u vóór maandag 18 uur uw pakket besteld heeft, deze op woensdag bij u bezorgd zal worden. Heeft u voor donderdag 18 uur besteld, dan kunt u uw pakket zaterdags verwachten (binnen NL). Wij verstrekken niet standaard een track and trace code. Wilt u deze graag hebben om rekening te houden met de bezorgtijd, mail of bel ons dan even en wij zorgen voor de track and trace code van uw bestelling. Ook voor spoed bestellingen kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen, wij proberen dan de zelfde dag nog het pakket naar uw te versturen. Indien één van de bestelde producten niet op voorraad is, kan het zijn dat de bestelling een een verpak moment later verzonden wordt. Voor de exacte levertijd kunt u altijd even telefonisch contact opnemen.

Als klant van onze webwinkel www.avis-cibum.nl heeft U het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is.

Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@avis-cibum.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Bewaren