Over Avis Cibum

Welkom bij Avis Cibum supplementen voor Vogels.

Avis Cibum is een onderdeel van Afcon Kunststofgaas. Afcon is opgericht in 1990 en is gevestigd te Emmen. Afcon Kunstofgaas is een bekend en vertrouwd adres voor uw kropnaalden, voedingslepels, voedingsspuiten en het volière- en windgaas. Deze webshop wordt beheerd door Rene Kleine van Rene Kleine Handelsonderneming, die als reseller van Avis Cibum ook de webshop verkopen voor zijn rekening neemt.

Door onze kennis en ervaring in het houden en kweken van de Europese cultuurvogels en diverse uitheemse insecteneters kwam bij ons steeds vaker de vraag om advies omtrent het houden, kweken en de voeding van onze vogels. Juist al deze vragen over de voeding en de daarbij behorende producten en supplementen zijn voor ons de overweging geweest om een aantal basis producten te laten ontwikkelen voor specifiek Europese cultuur- en insectenetende vogels.

Nu zult u denken zijn er al niet genoeg producten op de markt? Juist hierop springen wij in door ons productassortiment te beperken tot een aantal basis-producten die essentieel zijn voor veel Europese en insectenetende vogels. Onze producten zijn makkelijk in gebruik en wij voorzien u graag van advies over onze producten.

Daarvoor hebben we Avis Cibum ( dit betekent vrij vertaald Vogel Voeding) opgericht. Avis Cibum Bird Supplements is een mooie aanvulling op ons assortiment kropnaalden en kropspuiten. Om ons heen hebben we een team van nutritionisten en voedings-deskundigen samengesteld om een aantal basis producten en supplementen te ontwikkelen. Avis – Cibum levert op grond van wetenschappelijke bewijzen een assortiment supplementen van hoge kwaliteit, die worden aanbevolen door bekende houders en kwekers van de Europese cultuurvogels.

Avis Cibum producten zijn samengesteld door toonaangevende voedingsdeskundigen en nutritionisten van bekende fabrikanten uit de vogelwereld binnen Europa en Amerika. Door onze jarenlange ervaring in het houden en kweken van vogels uit onze doelgroep zijn wij met de expertise van de aan ons verbonden nutritionisten tot een aantal specifieke producten gekomen voor deze vogels.

Avis Cibum

J.W. Klein Tiessink en René Kleine